Általános garanciális feltételek
Vissza

Általános garanciális feltételek

A kiterjesztett garancia ideje a vásárlás napjától számítandó. Tehát, ha 2021. január 2-án vásárolta a terméket, akkor az 1+1 év garancia 2023 január 2. -ig érvényes (EXTOL PREMIUM gép esetében) és a 2+1 év garancia 2024. január 2.-án jár le (EXTOL INDUSTRIAL gép esetében).

Kéziszerszámok esetében 3 év (EXOL CRAFT) ill. 5 év (EXTOL PREMIUM) szavatossági kötelezettséget vállalunk a fogyasztói szerződés keretében vásárolt termékekre, de csak abban az esetben, ha az adott termék katalógusban vagy a webáruházban, a termék fotója mellett megtalálható az erre utaló jelzés.

A garancia kizárólag a termékek rendeltetésszerű használatára vonatkozik, abban az esetben, ha a használati útmutatóban leírtakat betartották. Kiterjesztett garancia elutasításra kerül, ha a szükséges iratok (nyugta, vagy számla, kiterjesztett garanciát igazoló dokumentum, jótállási jegy) hiányoznak vagy nincsenek teljes mértékben kitöltve; a terméket megrongálták; illetéktelen személyek szétszerelték.

A garancia nem vonatkozik olyan termékekre, amelyeket módosítottak, helytelenül tároltak, illetve szereltek össze, nem megfelelően tisztítottak.

A garancia nem vonatkozik a normál használatból adódó kopásra, elhasználódásra, elemekre, a gépek üzem közben kopó, elhasználódó alkatrészeire (pl. fúrók, csiszoló- és vágókorongok, bithegyek, szűrők, olajak, stb.)

A garancia nem vonatkozik közvetett vagy járulékos sérülésekre, baleset által keletkezett hibákra, törésekre.

Szerszámkészletek esetében a teljes készlet leadása szükséges a vizsgálat elvégzéséhez, mert a készlet 1-1 darabjából általában nem azonosítható be az igény jogossága. Akkumulátoros készülékek esetében szintén szükséges a teljes készlet leadása (akkumulátorok, készülék és töltő).

Meghibásodás esetén a beküldött terméket a Madal Bal Kft. szervize megvizsgálja és jogos igény esetén azt díjmentesen kijavítja vagy egy ugyanolyan, illetve egy annak megfelelő termékre cseréli értékegyeztetéssel. Ha ez nem lehetséges visszatéríti a termék árát az eladó szerv felé. Ebben az esetben az eladás helyén visszakapja a termék vételárát.

Jogosnak ítélt kiterjesztett garancia esetén, a termék beküldő részére történő visszaszállítása a Madal Bal Kft költsége és feladata.

Kiterjesztett garancia elutasításra esetén a szerviz indoklással ellátott ajánlatot küld a beküldő részére. Ezért kérjük, a termék beküldésekor adja meg elérhetőségét!

Amennyiben további kérdése vagy észrevétele merülne fel a kiterjesztett garanciával kapcsolatban, keresse a Madal Bal Kft. szervizét.

Madal Bal Kft.
Szerviz
1173 Budapest, Régivám köz 2.
Telefon: +36-1-297-1277
E-mail: szerviz@madalbal.hu