Panaszkezelési eljárás
Vissza

Panaszkezelési eljárás

 

Ha Szaküzletben vásároltál:

Fordulhatsz a szaküzlethez vagy közvetlenül szervizünkhöz is.

Ha a készülék 10 kg-nál könnyebb vagy kézi csomagként tömegközlekedési eszközön is szállítható, az te feladatod és költséged a hibás termék szervizbe juttatása.

A 10 kg-nál súlyosabb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készülékek esetében a szállítás költsége minket terhel. Ebben az esetben futárszolgálattal történik az oda- és visszaszállítás. Kérjük, vedd fel a kapcsolatot szerviz ügyfélszolgálatunkkal!
Telefon: +36-1-297-1277 vagy +36-1-297-1620 / 115

 

A javítás menete ebben az esetben:

  1. Kérjük, értelemszerűen töltsd ki és írd alá az itt letölthető dokumentumot.
  2. A készüléket minden gyári tartozékával együtt rakd be egy dobozba. A nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát a jótállási jeggyel és a számlával vagy blokkal (másolat is elegendő) együtt rakd be a készülék mellé a csomagba, majd zárd le azt.
  3. A nyomtatványt küld el faxon (+36-1-297-1270) vagy e-mailben (szerviz@madalbal.hu).

 

Mi történik ez után?

Szervizben kolléganőnk megrendeli a készülék beszállítását a futárszolgálattól. 1-2 munkanapon belül megjelenik nálad a futár és egy elismervényt átadva elviszi a csomagot. A szervizbe történő beérkezés után a technikus kollégák megvizsgálják a gépet és a dokumentumokat. Amennyiben garanciális javítás körébe tartozik, a lehető legrövidebb időn belül megjavítják, majd visszaküldik a készüléket a futárszolgálattal.

Ha a termék nem javítható garanciában, írásbeli ajánlatot küldünk a részedre faxon, e-mail-ben, postán. Ha az ajánlatot elfogadod, javítás után visszaküldjük a készüléket a javítási számlával együtt. Amennyiben az ajánlatot elutasítod, az átvizsgálási és szállítási költséget kiszámlázzuk, és a készüléket javítatlanul visszaküldjük.

Ha a beküldött dokumentumok hiányosak vagy pontatlanul vannak kitöltve, értesítünk. Pótlás után a készüléket megjavítjuk, majd visszaküldjük.
 

Ha webáruházban vásároltál:

Fordulhatsz a webáruházhoz vagy közvetlenül szervizünkhöz is.

Ha a készülék 10 kg-nál könnyebb vagy kézi csomagként tömegközlekedési eszközön is szállítható, az te feladatod és költséged a hibás termék szervizbe juttatása.

A 10 kg-nál súlyosabb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható készülékek esetében a szállítás költsége minket terhel. Ebben az esetben futárszolgálattal történik az oda- és visszaszállítás. Kérjük, vedd fel a kapcsolatot szerviz ügyfélszolgálatunkkal!
Telefon: +36-1-297-1277 vagy +36-1-297-1620 / 115

 

A javítás menete ebben az esetben:

  1. Kérjük, értelemszerűen töltsd ki és írd alá az itt letölthető dokumentumot.
  2. A készüléket minden gyári tartozékával együtt rakd be egy dobozba. A nyomtatvány egy kitöltött és aláírt példányát a jótállási jeggyel és a számlával vagy blokkal (másolat is elegendő) együtt rakd be a készülék mellé a csomagba, majd zárd le azt.
  3. A nyomtatványt küld el faxon (+36-1-297-1270) vagy e-mailben (szerviz@madalbal.hu).

 

Mi történik ez után?

Szervizben kolléganőnk megrendeli a készülék beszállítását a futárszolgálattól. 1-2 munkanapon belül megjelenik nálad a futár és egy elismervényt átadva elviszi a csomagot. A szervizbe történő beérkezés után a technikus kollégák megvizsgálják a gépet és a dokumentumokat. Amennyiben garanciális javítás körébe tartozik, a lehető legrövidebb időn belül megjavítjuk, majd visszaküldjük a készüléket a futárszolgálattal.

Ha a termék nem javítható garanciában, írásbeli ajánlatot küldünk a részedre faxon, e-mail-ben, postán. Ha az ajánlatot elfogadod, javítás után visszaküldjük a készüléket a javítási számlával együtt. Amennyiben az ajánlatot elutasítod, az átvizsgálási és szállítási költséget kiszámlázzuk, és a készüléket javítatlanul visszaküldjük.

Ha a beküldött dokumentumok hiányosak vagy pontatlanul vannak kitöltve, értesítünk. Pótlás után a készüléket megjavítjuk, majd visszaküldjük.