Szerviz

Általános kérdések

Általános kérdések

Garancia és szerviz

Mi a teendő ha az Extol szerszám vagy gép már elavult vagy gazdaságosan nem javítható? Hulladékként hol lehet leadni?
Lakossági felhasználóként a területileg illetékes hulladékudvarban tudod leadni azokat a szerszámokat és gépeket, melyekre már nincs szükség. Érdeklődj a legközelebbi hulladékudvarnál vagy a kommunális hulladékkezelőnél!
Egy módosított tápkábel vagy egy sérült kábel oka lehet a garanciális szerviz megtagadásának?
A garanciális javításra való jogosultság elévül, ha a termék a jótállási idő alatt jogosulatlan szerviz beavatkozást szenvedett vagy a szerszámot illetéktelen műszakilag módosította, vagy gondatlan felhasználás történt.
Lehetőség van közvetlenül az EXTOL szervizhez fordulni?
Igen. Az EXTOL központi márkaszervizének elérhetősége itt található. Amennyiben javításra vagy karbantartásra szeretnéd beküldeni a készüléket, itt jelezheted. MADAL BAL Kft. 1173 Budapest, Régivám köz. 2. Telefon: 1/297-1277, e‑mail: szerviz@madalbal.hu.
Meghibásodás esetén a készülék tartozékait is vissza kell küldeni?
Igen. Meghibásodás esetén kijavítjuk vagy kicseréljük a készüléket. Csere esetén szükséges, hogy minden tartozéka elküldésre kerüljön.
Garancia elutasítása esetén mi a teendő?
Amennyiben márkaszervizünk vizsgálata után kiderül, hogy a készülék garancia keretében nem javítható, javítási ajánlatot küldünk. A javítási ajánlatban megindokoljuk az elutasítás indokát, és lehetőségeket kínálunk fel. A készülék beküldője ebből a lehetőségekből választva döntheti el a készüléke további sorsát. További információért fordulj a központi márkaszervizünkhöz: Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2. Telefon: 06-1 297-1277; e-mail: szerviz@madalbal.hu
Milyen garanciális feltételek vonatkoznak a magáncélból, fogyasztóként használt szerszámokra/gépekre?
A hatályos jogszabályokkal összhangban, a termék vételárától függően 1 ill. 2 év garanciát biztosítunk a jótállási jeggyel rendelkező szerszámgépekre. Bizonyos EXTOL PREMIUM gépek esetében lehetőség van +1 év kiterjesztett garancia igénybevételére is. Kéziszerszámokra 2 év, gyártónál érvényesíthető termék- és 2 év, kiskereskedőnél érvényesíthető kellékszavatosságot biztosítunk. Bizonyos EXTOL CRAFT és EXTOL PREMIUM Kéziszerszámok esetén lehetőség van kiterjesztett 3 illetve 5 év cseregarancia igénybevételére is. Fogyasztónak minősül minden olyan személy, aki vállalkozói tevékenysége vagy foglalkozása önálló gyakorlása keretein kívül terméket vesz, rendel vagy használ. Részletekért keresd munkaidőben szerviz ügyfélszolgálatunkat a 06-1 297-1277 telefonszámon.
Milyen jótállási feltételek vonatkoznak a cégek, vállalkozók által használt szerszámokra/készülékekre?
Fogyasztóvédelmi szempontból vállalkozónak minősül minden olyan személy, társaság, csoport, aki profitszerzés céljával jövedelemszerző tevékenységet folytat. Továbbá Fogyasztóvédelmi szempontból vállalkozónak minősül minden olyan személy, társaság, csoport, aki(k) saját üzleti, gyártási vagy más hasonló tevékenységével, vagy szakmája önálló teljesítésével kapcsolatos szerződéseket köt, illetve azon személyek, akik a vállalkozó nevében vagy megbízásából járnak el. Az EXTOL nem tiltja készülékei rendszeres, iparszerű használatát, de vállalkozók és iparosok részére csak az EXTOL INDUSTRIAL termékeket javasoljuk. EXTOL CRAFT és EXOL PREMIUM termékek esetében a rendszeres, iparszerű használat nem javasolt, ezért vállalkozói használat esetén a garancia elutasításra kerülhet.
Kaphatok-e kölcsön szerszámot vagy gépet a javítás idejére?
Nem. A javítás idejére nem tudunk kölcsön készüléket biztosítani.
Elromlott az EXTOL gépem, helyszínen szeretném megjavíttatni. Megoldható?
Sajnos nem. Kérjük, juttasd el hozzánk vagy fordulj az eladóhoz.
Mennyi ideig tart a javítás?
Ezt nem tudjuk pontosan megmondani. Ez függ a készülék szervizbe kerülésének idejétől, szerviz leterheltségétől, készülék visszaszállításának módjától, stb. A fogyasztók jogszabályi határideje a reklamáció kezdetétől számított 30 nap, de a legtöbb esetben a panasz feldolgozása sokkal gyorsabban, 5 munkanapon belül megtörténik szervizünkben.
Hova kell küldenem a hibás gépet garanciális javításhoz?
A hibás készüléket küld el vagy add le a vásárlás helyszínén, de elküldheted a központi márkaszerviz címére is: Madal Bal Kft. Szerviz 1173 Budapest, Régivám köz 2. Kérjük, hogy a Jegyzőkönyv Fogyasztói Kifogásról nyomtatványt kitöltve és aláírva mellékeld a készülékhez. Itt találod: Szerviz oldalon az Elektromos, akkumulátoros és pneumatikus szerszámok rész alatt.
Hol tehetek panaszt?
Választásod szerint panasszal élhetsz az eladó szervnél, vagy fordulhatsz a termék magyarországi importőréhez is: Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2. Telefon: 06-1 297-1620; e-mail: info@madalbal.hu
Nincs vagy elvesztettem a jótállási jegyet. Hogy tudom érvényesíteni a garanciát?
Ha nincs meg a jótállási jegy, a garanciális igény érvényesíthető a vásárlást igazoló bizonylattal vagy annak másolatával (számla vagy nyugta). Fontos, hogy a bizonylaton egyértelműen beazonosítható legyen a termék és az eladás dátuma.
Mit jelent az EXTOL kéziszerszámokra vállalt 3 és 5 év garancia?
Bizonyos EXTOL kéziszerszámokra a vásárlás dátumától számított 3 és 5 év cseregaranciát biztosítunk. Ennek egyik feltétele a termék regisztrációja. A garancia részleteiről itt olvashatsz: az oldal alján a Garancia regisztráció-ra kattintva.
Nincs kitöltve a jótállási jegyem. Mi a teendő?
Lépj kapcsolatba azzal a kereskedővel, akitől az árut vásároltad és kérd meg a jótállási jegy érvényesítésére!
Kapok az áruval együtt jótállási jegyet is?
Az új Polgár szerint. 89/2012 Coll. A jótállási feltételeknek nem kell az eladott termék részét képezniük. Az eladó csak a vevő kérésére köteles írásos igazolást kiadni arról az időszakról, amelyre a jótállás vonatkozik. Kézi és kerti szerszámok esetében a jótállási jegyet nem tartalmazza a csomag, ebben az esetben az adószelvény szolgál jótállási jegyként. Ha az Ön termékéhez nem mellékeltek jótállási jegyet, kérjük, forduljon hozzánk, hogy megtudja, az adott termékhez általában jár-e jótállási jegy.

Szállítás

Ha a javításra küldők be egy készüléket, akkor javítás után visszaküldik nekem?
Igen. Amennyiben megadod a címedet, a megjavított készüléket visszaküldjük. Garanciális javítás esetén a visszaküldés díját átvállaljuk.
Garanciális javítás esetén a szervizbe szállítás költsége engem terhel?
Ha az eladónál adod le a meghibásodott terméket, akkor nem. Fordulhatsz közvetlenül a szervizhez is. Ebben az esetben – pár kivételtől eltekintve - a beszállítás költsége téged terhel.
Lehetséges a terméket megrendelés előtt megvizsgálni, tesztelni?
Nincs ilyen lehetőség, de az EXTOL szaküzletek eladói készséggel állnak rendelkezésedre, ha a termék használatával kapcsolatban kérdés merülne fel.
Ha a megjavított terméket futárral küldik el, más is átveheti?
Igen. A megadott címen más is átveheti a küldeményt.
Pontos szállítási idő egyeztethető?
Sajnos nem. A futárszolgálat nem tudja vállalni, hogy egy adott időpontban adja át a csomagot, viszont a futár, érkezés előtt telefonon értesít , ha előzőleg megadtad a telefonszámot.
Felhív a szállító a küldemény kézbesítése előtt?
Igen, jellemzően az általunk megbízott futárok telefonon és / vagy e-mailen is értesítenek a küldemény várható érkezésének körülbelüli idejéről.
Mennyibe fog kerülni a szervizből való visszaszállítás?
Garanciális javítás esetén a készülék visszaszállítása díjmentes. Fizető javítás esetén ennek költsége függ a készülék méretétől és tömegétől. A szállítási költséget ebben az esetben az árajánlaton külön tételként jelöljük.

Alkatrészek

Mi a különbség az alkatrész és a tartozék között?
Az alkatrész a készüléknek olyan része, amely a berendezés szerves részét képezi; mely nélkül a készülék nem működik. Ilyen pl. fogasszíj, kapcsoló, szénkefe, hálózati vezeték, stb. Tartozéknak nevezzük a működtetéséhez szükséges külső kiegészítőket, mely nélkül a készülék nem tud megfelelően működni. Tartozékok például fűrészlap, akkumulátor, csiszolópapír, fúrószárak, stb.
Hol vásárolhatok tartalék alkatrészeket az EXTOL készülékekhez?
Az EXTOL készülékek központi márkaszervize és alkatrész raktára: Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2. Telefon: +36 1 297-1277 E-mail: szerviz@madalbal.hu Ezen kívül az alkatrészeket szakkereskedőinken keresztül is be tudod szerezni.
Hol tudok alkatrészt vásárolni régebbi modellekhez?
Ha régebbi modellhez szeretnél alkatrészt vásárolni, fordulj központi márkaszervizünkhöz: Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2. Telefon: +36 1 297-1277 E-mail: szerviz@madalbal.hu
Mit kell tennem, ha vissza akarom küldeni a megrendelt pótalkatrészt?
Ha a cserealkatrész kézbesítésekor a csomagon külső sérüléseket találsz, tagadd meg az átvételt, vagy készíts kárbejelentést a kézbesítővel. Ha nyilvánvaló hibát fedezel fel a küldött termékben, vagy ha rossz alkatrészt rendeltél, kérjük, hogy a lehető leghamarabb (legkésőbb 3 napon belül) értesíts minket. Mielőtt visszaküldenéd a terméket hozzánk, kérjük, feltétlenül kérj visszaküldési engedélyt a szállítólevél számával együtt. Kapcsolatfelvétel a szervizvonallal: szerviz@madalbal.hu
Hogyan tudom lemondani a megrendelésemet?
A megrendeléseket azonnal feldolgozzuk, és lemondásra csak a feladás időpontjáig van lehetőség. Ez a megrendeléstől számítva mindössze néhány órát vehet igénybe. Lemondás csak a diszpécserrel egyeztetve, kizárólag telefonon lehetséges 1/297-1620.
Hogyan találhatom meg a megfelelő alkatrészt egy EXTOL géphez?
Írd be a termék cikkszámát a kereső mezőbe, majd ha megtaláltad a termék adatlapját, a használati útmutató menüpontban találod a készülék robbantott ábráját és alkatrész listáját. Az ott lévő rajzszámra hivatkozva tudsz alkatrészt rendelni.

Válassza ki, melyik termékről van szó:

product-img

Elektromos, akkumulátoros és pneumatikus szerszámok

Központi márkaszerviz és alkatrész ellátó bázis: MADAL BAL Kft. 1173 Budapest, Régivám köz. 2. Telefon: +3612971277, e‑mail szerviz@madalbal.hu.

Garanciális javítás rendelése

1

Javítási megbízás esetén töltse ki a reklamációs űrlapot.

Értelemszerűen töltse ki és írja alá a Jegyzőkönyv Fogyasztói Kifogásról nyomtatványt és 1 példányát rakja be a becsomagolt készülék mellé. A nyomtatvány kinyomtatható változata letölthető itt:

Megjegyzés: A kitöltött nyomtatvány elküldését az adatkezeléshez való hozzájárulásának tekintjük és kizárólag a javításhoz feltétlenül szükséges módon használjuk fel.
2

Ha nincs meg a jótállási jegy, csatolja a termék vásárlását igazoló bizonylatot.

A garancia a vásárlást igazoló bizonylattal is igazolható. Fontos viszont, hogy a számlán vagy a nyugtán a termék egyértelműen beazonosítható legyen.

3

Készítse elő a csomagot

Tisztítsa meg a készüléket és csomagolja be. Fontos! A szállítás költsége a készülék tulajdonosát terheli, kivéve, ha a készülék súlya meghaladja a 10 kg-ot. Ebben az esetben a márkaszerviz viseli a költségeket.

4

Rendelje meg a szállítást a szervizbe

Ide kattintva eljut a webes bejelentő felületre. Töltse ki az adatokat, majd kattintson a mentés gombra. Ha megadta az e-mail címét, e-mailben visszaigazoljuk a bejelentést.

Megjegyzés: A csomagot a megadott címen csak normál munkaidőben tudja átvenni a futár.
5

Őrizze meg a fuvarokmányt

Adja át a csomagot a szállítószolgálatnak, és őrizze meg a szállítási igazolást. Miután a készülék beérkezett a szervizbe, megjavítjuk azt, majd visszaküldjük.
Megjegyzés: A csomagot a megadott címen csak normál munkaidőben tudja átvenni a futár.

Alkatrész rendelés

Tartalék alkatrészek rendelhetők az EXTOL központi márkaszervizétől itt:

MADAL BAL Kft. 1173 Budapest, Régivám köz. 2. Telefon: +3612971277, e-mail: szerviz@madalbal.hu
product-img

Csaptelepek

Központi márkaszerviz és alkatrész ellátó bázis: MADAL BAL Kft. 1173 Budapest, Régivám köz. 2. Telefon: +3612971277, e‑mail szerviz@madalbal.hu

Garanciális javítás rendelése

1

Javítási megbízás esetén töltse ki a reklamációs űrlapot.

Értelemszerűen töltse ki és írja alá a Jegyzőkönyv Fogyasztói Kifogásról nyomtatványt és 1 példányát rakja be a becsomagolt termék mellé. A nyomtatvány kinyomtatható változata letölthető itt:

Megjegyzés: A kitöltött nyomtatvány elküldését az adatkezeléshez való hozzájárulásának tekintjük és kizárólag a javításhoz feltétlenül szükséges módon használjuk fel.
2

Ha nincs meg a jótállási jegy, csatolja a termék vásárlását igazoló bizonylatot.

A garancia a vásárlást igazoló bizonylattal is igazolható. Fontos viszont, hogy a számlán vagy a nyugtán a termék egyértelműen beazonosítható legyen.

3

Készítse elő a csomagot

Tisztítsa meg a terméket és csomagolja be. Fontos! Beépített termékek esetén (pl. mosogató-, mosdó-, zuhany-, kád csaptelep), a szállítás költséget a márkaszerviz viseli. Minden más esetben a készülék tulajdonosát terheli a szállítási költség.

4

Rendelje meg a szállítást a szervizbe

Ide kattintva eljut a webes bejelentő felületre. Töltse ki az adatokat, majd kattintson a mentés gombra. Ha megadta az e-mail címét, e-mailben visszaigazoljuk a bejelentést.

Megjegyzés: A csomagot a megadott címen csak normál munkaidőben tudja átvenni a futár.
5

Őrizze meg a fuvarokmányt

Adja át a csomagot a szállítószolgálatnak, és őrizze meg a szállítási igazolást. Miután a termék beérkezett a szervizbe, megjavítjuk azt, majd visszaküldjük.
Megjegyzés: A csomagot a megadott címen csak normál munkaidőben tudja átvenni a futár.

Alkatrész rendelés

Szervizünkben alkatrészt is igényelhet:

MADAL BAL Kft. 1173 Budapest, Régivám köz. 2. Telefon: +3612971277, e-mail: szerviz@madalbal.hu
product-img

Egyéb termékek

Jótállási jeggyel nem rendelkező egyéb EXTOL termékek:

Ezek meghibásodása esetén forduljon az eladójához, de lehetősége van közvetlenül az importőrhöz is fordulni termékszavatossági igényével: MADAL BAL Kft. 1173 Budapest, Régivám köz. 2. Telefon: +3612971277, e‑mail szerviz@madalbal.hu Bizonyos EXTOL termékekre kiterjesztett garancia igényelhető termékregisztráció esetén. Részleteket itt talál.