Ez az oldal sütiket használ

Elfogadom Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket használ

A következő találatok felelnek meg a keresőszóra: “”
A következő találatok felelnek meg a keresőszóra: “”

Hogyan lehet Extol kéziszerszámot vásárolni?

  • Hol lehet EXTOL szerszámokat vásárolni?
    • Az EXTOL szerszámokat Magyarországon a helyi szerszámüzletekben vásárolhatod meg. Az "Forgalmazók" oldalon megkeresheted a Hozzád legközelebbi üzletet.

  • Vásárolhatok közvetlenül az EXTOL weblapján is?
    • Extol kéziszerszámokat a www.szerszamvilag.hu honlapon, vagy a márkakereskedőinknél vásárolhatsz (jelenleg több Szerszámvilág szaküzlet van tesztelési folyamatban, a jövőben a boltok száma jelentősen tovább fog növekedni). A standard termékválaszték mellett minden hónapban akciókat is hirdetünk, speciális termékekre és szerszámokra. Ezeket az ajánlatainkat az "Akciók" oldalon találhatod meg. Ha szeretnél tájékoztatást kapni Praktikus barkácstippekől, akkor add meg e-mail címedet az űrlap segítségével (Szerszámvilág, EXTOL Magyarország Facebook oldala), vagy látogass el a Barkacsotletek.hu weboldalra. Akciók itt.

  • Hogyan működik az árurendelés?
    • Az EXTOL szerszámokat a forgalmazóinknál rendelheted meg (vagy foglalhatod be). Kérük, a "Forgalmazók" oldalon keresd meg legközelebbi EXTOL partneredet. Az adott szakboltban vásárolhatsz a rendelkezésre álló termékek közül (akár katalógusból is) és akár az aktuális akcióinkkal is találkozhatsz kínálatukban (minden márkakereskedő azonos áron étékesíti az akciós termékeket). (Kivételes esetekben előfordulhat, hogy az általad megrendelt áru nem lesz raktárkészleten. Ilyen esetben a bolt tájékoztat a várható szállítási határidőről vagy alternatív megoldást ajánl fel.) A személyes vásárlás során az eladó szakszerűen bemutatja a kiválasztott terméke(ke)t. Továbbá lehetőséged van megállapodni az eladóval az áru esetleges kiszállításáról is.

  • Miért nem működik az extol.hu klasszikus internetes üzletként?
    • Az EXTOL kéziszerszámgyár előnyben részesíti a személyes értékesítést, amikor az üzletben szakember tudja bemutatni a gépeket és szerszámokat. Így a felhasználási módjait szerinti legmegfelelőbb eszközre kaphatsz javaslatot és ajánlatot. Hisszük azt, hogy nagyon sokat jelent a gép és szerszám kézbe vétele, kipróbálása és a szakembertől kapott jó tanács. Ezért a szerverünkön elsősorban a legközelebbi üzlet megtalálásában segítünk Neked, ahol a termékeinket a legkedvezőbb áron tudod megvásárolni és még szaktanácsokkal is ellátnak.

Használati útmutatók

  • A csomagban nem volt magyar használati útmutató, mit tegyek?
    • A terméknek alaptartozéka a használati útmutató. Amennyiben a használati útmutató hiányzik akkor a következőket teheted: 1. Az www.extol.hu oldalon, a katalógusban vagy a használati útmutatóknál keresd meg a géptípusnak megfelelő használati útmutatót és nyomtasd ki. 2. A vásárlás helyén kérd az útmutató beszerzését és megküldését. 3. Írj az info@madalbal.hu címre egy levelet. A használati útmutatót rövid időn belül megküldjük.

Pótalkatrészek

  • Mennyibe kerül a szállítás?
    • Az árukat partnercégünk szállítja ki (Sprinter). A szállítási költség Magyarországon belül történik, melyet a termék mérete és súlya határoz meg.

  • Hol tudok alkatrészeket vásárolni a régi típusokhoz?
    • Amennyiben régebbi készülékekhez kívánsz alkatrészeket vásárolni, akkor írj a következő címre: szerviz@madalbal.hu.

  • A megrendelt árut meg lehet tekinteni vagy ki lehet próbálni az átvétel előtt?
    • Erre sajnos nincs mód. Az átvétel előtt azonban ellenőrizd le a csomag sérülésmentességét. Illetve amennyiben a megrendelés egyik partnerünkön keresztül történt, élj a szakember nyújtotta lehetőséggel és próbáld ki azt a helyszínen még hazavitel előtt.

  • Hogyan stornózhatom a megrendelésem?
    • A megrendeléseket azonnal feldolgozzuk, stornózni csak a kiszállításig lehet. Ez általában néhány óra a megrendelés kézhezvételét követően. Stornózni csak telefonon lehet, mégpedig a diszpécsernél. Ezesetben hívd a következő számot: +36 1 297 1620.

  • Mi a különbség a pótalkatrész és a tartozék között?
    • A pótalkatrész az elektromos kéziszerszámok elválaszthatatlan részei. Ezek nélkül a gép nem működőképes. Pótalkatrésznek számítanak például az ékszíjak, csavarok, szénkefék stb. A tartozékok a kéziszerszám kiegészítői, amelyek a funkciókat bővítik, ezek nélkül a kéziszerszám használható. Tartozék például a fűrésztárcsa, a szerszámos doboz, a kiegészítő fogantyú, a csiszolópapír, a fúróhegy stb.

  • A megrendelt árut más is átveheti?
    • Igen. A megrendelt árut bárki átveheti a rendeltetési helyen, de az áru ellenértékét ki kell fizetni az átvétel előtt.

  • Lehet pontos kézbesítési időt meghatározni?
    • Sajnos nem. A fuvarozók saját rendszert használnak az áruk terítésére.

  • Telefonál nekem a fuvarozó a kézbesítés előtt?
    • Nem. A megrendeléskor megadott telefonszámot a kézbesítő csak akkor hívja fel, ha nem talál Téged a megadott címen, vagy nem találja a címet stb.

  • Mit kell tennem, ha a megrendelt pótalkatrész rossz vagy hibás?
    • Amennyiben a pótalkatrész átvétele során azt észleled, hogy a csomagolás sérült, akkor azt ne vedd át, vegyél fel a kézbesítővel egy jegyzőkönyvet az eseményről (reklamáció) és a csomagot küldd vissza. Amennyiben a kicsomagolás után észleled azt, hogy a pótalkatrész hibás vagy sérült (vagy nem a megrendelt alkatrész érkezett meg), akkor erről minél előbb értesíts bennünket (legkésőbb a kézbesítést követő 14 napon belül). A visszaküldés előtt feltétlenül várd meg a visszaigazolásunkat, és a csomagban küldd meg az eredeti csomag (szállítólevél) számát is (info@madalbal.hu).

  • Hogyan tudom kiválasztani a megfelelő alkatrészt az elektromos kéziszerszámhoz?
    • Készítsd elő a gép rendelési dokumentumait vagy cikkszámát. Partnerünk, illetve központi szervizünk így könnyedén ki tudja választani a megfelelő pótalkatrészeket.

Garancia és szerviz

  • Milyen gyorsan rendezik le a reklamációt?
    • A javítási idő a hiba jellegétől, az alkatrész meglététől és a szerviz leterheltségétől függ. A jogszabályok szerint a javítást 30 napon belül kell elvégezni. A legtöbb esetben azonban ez ennél sokkal gyorsabb, akár 3 munkanap alatt is megjavíthatjuk a reklamált terméket.

  • Nincs aláírt garancialevelem, hova forduljak?
    • Vedd fel a kapcsolatot a kéziszerszám eladójával és kérd a garancialevél kiadását.

  • Ki kell fizetnem a szállítási költségeket?
    • Amennyiben a reklamációt a vásárlás helyén jelentetted be, akkor nem kell szállítási költséget fizetnie. (garanciális javítások)

  • Kapok a termékhez garancialevelet?
    • A garancialevél az elektromos kéziszerszám csomagolásában található. A kéziszerszámok, valamint a kertápolási termékek esetében a garancialevél nincs a csomagolásban, ezt a számla vagy készpénzfizetési bizonylat helyettesíti. Ha Ön nem kapott garancialevelet, akkor velünk is felveheti a kapcsolatot, mi pedig tájékozatjuk arról, hogy a garancialevél tartozéka-e az adott terméknek (info@extol.hu).

  • Hol tudom érvényesíteni a reklamációt?
    • A reklamációval fordulj az üzlethez, ahol a kéziszerszámot megvásároltad (amennyiben ez nem lehetséges, keresd meg a hozzád legközelebb eső EXTOL/Szerszámvilág partnert).

  • A reklamációhoz csak kitöltött garancialevelet lehet megküldeni?
    • Nem, ha teljesíti az egyéb reklamációs feltételeket, akkor a garancialevél kitöltetlen is lehet. A Madal Bal kft. és az Extol kéziszerszámok értékesítői a reklamációs eljárást a cég szabályzataival és a garanciális feltételekkel összhangban (lásd Garancia levél) folytatják le. Ezek a szabályzatok nem befolyásolják a vevő egyéb a Kereskedelmi vagy a Polgári Törvénykönyvben lefektetett jogait.

  • Hova lehet megküldeni javításra a lejárt garanciájú gépet?
    • A meghibásodott EXTOL kéziszerszámot a szervizközpontunkba küldheted meg javításra. Ezt bármelyik EXTOL/Szerszámvilág partnerünkön keresztül megteheted. Fontos, hogy a géphez csatold a megrendelő lapot és jelöld a javításhoz kapcsolódó maximális javítási költséget. Amennyiben a javítási költség ennél többre jönne ki, akkor a szerviz fel fog hívni, hogy közölhesse annak tényleges javítási költségét, így megállapodhatunk veled a további lépésekről.

  • Mennyi garancia van az EXTOL kéziszerszámokra?
    • A Madal Bal kft. az EXTOL elektromos kéziszerszámokra 12 hónap garanciát ad a vásárlás napjától számítva.

  • Hol tudok alkatrészeket vásárolni az EXTOL elektromos kéziszerszámokhoz?
    • Az EXTOL elektromos kéziszerszámokhoz a vásárlás helyén tudsz rendelni.

  • Milyen garanciális feltételek vonatkoznak a magánhasználatra vásárolt gépekre/szerszámokra?
    • A természetes személyek által megvásárolt gépekre a garancia 12 hónap. Az adott gépre vonatkozó garanciális feltételeket a használati útmutató tartalmazza.

  • Milyen garanciális feltételek vonatkoznak a profi használatra vásárolt gépekre/szerszámokra?
    • A jogi személyek által megvásárolt gépekre a garancia 12 hónap. A javított gépekre és szerszámokra is garanciát adunk. Az adott gépre vonatkozó garanciális feltételeket a használati útmutató tartalmazza.

  • A javítás idejére adnak kölcsöngépet?
    • Jelen pillanatban a javítás idejére nem adunk kölcsöngépet.

  • Személyesen is elvihetem a készüléket a szervizbe?
    • A szervizközpontunkkal a kereskedőd tartja a kapcsolatot. Kérünk térj be legközelebbi EXTOL/Szerszámvilág partneredhez, hogy a szakszerű javítás minél hamrabb megtörténhessen.

  • A reklamált géppel mindig meg kell küldeni a tartozékokat is?
    • Amennyiben a garanciális feltételekben fel van tüntetve, hogy a tartozékokat is meg kell küldeni, akkor a reklamáció tárgyát képező géppel együtt a tartozékokat is küldd meg a szerviz számára. Az adott gépre vonatkozó garanciális feltételek a használati útmutató részei. Ne felejtsd el magaddal vinni az érvényességet igazoló vásárlási blokkot/számlát is!

  • A kéziszerszámom meghibásodott, megjavítják a helyszínen is? Kijön a szerelő?
    • Sajnos erre nincs lehetőség.

  • A javítás átalánydíjas?
    • Nem, de a garanciális javítások természetesen ingyenesek. Garancia utáni javítás:

      • Lehetőséged van arra, hogy előre jóváhagyásod add a javítással kapcsolatban. A kérelemben tüntesd fel azt a maximális árat, amennyit hajlandó vagy a javításért fizetni. Amennyiben a javítási költségek ebbe beleférnek, akkor a javítást végrehajtjuk. A számlán részletezve lesznek a javítási költségek. Amennyiben a javítási költségek meghaladnák az általad feltüntetett maximális összeget, akkor erről tájékoztatunk.

      • Előre dönthetsz arról, hogy amennyiben a javítási költségek túl magasak számodra, hogy akkor hozzájárulsz a gép újrahasznosításához, illetve kérheted a költségekre vonatkozó tájékoztatónkat.

A kéziszerszámok használata

  • Van egy EXTOL Premium fúrókalapácsom, amelynél a balos forgásirány jóval lassabb, mint a jobbos forgásirány. Ez hiba?
    • Ez nem hiba. Ez egy konstrukciós megoldás, a balos forgás sebessége valóban kisebb.

  • Mire szolgál az állvány a 8899001 típusú ragasztópisztolynál?
    • Amennyiben munka közben a pisztolyt nem annak állványába teszed le, hanem csak lefekteted az asztalra, akkor a megolvadt ragasztó olyan helyre folyik a pisztolyban, ahol azt a fűtőtest már nem tudja felmelegíteni, a ragasztó itt megkeményedik. A bekapcsolás után a pisztoly ezt a ragasztót már nem olvasztja meg, a pisztolyt ezután már nem lehet használni. Az ilyen meghibásodásra a garancia nem vonatkozik.

  • A hálózati vezeték sérülése vagy kicserélése a garancia megvonásával jár?
    • A garanciális feltételek között fel van tüntetve, hogy a garancia ideje alatt a készüléket csakis márkaszerviz javíthatja, illetve a szakszerűtlen használat miatt bekövetkező sérülésekre a garancia nem vonatkozik. Tehát ilyen esetekben a készülék garanciális javítását sajnos vissza kell, hogy utasítsuk.

Az extol.hu weblap használata

  • Úgy tűnik, hogy az extol.hu oldal nem működik jól?
    • Azt észlelted, hogy az oldalak nem működnek megfelelően: például nem tudsz árut rendelni (Szerszámvilág webáruház), vagy a termékeket nem tudod összehasonlítani, nem működik a katalógus betöltése, nem tudsz az oldalak között lapozni, vagy nem látod az forgalmazók jegyzékét? Akkor előfordulhat, hogy a böngésződben nincsenek engedélyezve a javascriptek. Ellenőrizd ezt a böngésző-beállítást.

Nem sikerült megtalálni a választ?

Itt kérdezhetsz: