Ez az oldal sütiket használ

Elfogadom Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket használ

5:4 fogyasztó úgy érzi a márkák...

5:4 fogyasztó úgy érzi a márkák... Az EXTOL Magyarország Facebook kommentjei az elmúlt évben igen erősen alátámasztják, hogy filozófiánk valóban a fogyasztók érdekeit képviseli. Miért hisszük így? A hozzászólások, és a mindössze egy év alatt közel 6000 fősre gyarapodott kedvelőtábor enged erre következtetni. Érdeklődőink egyértelműen barkácsbeliek - szakmabeli, vagy hobbista. Készült egy érdekes felmérés amit szeretnénk megosztani. Ha pedig szereti az EXTOL-t, miért is ne íratkozzon fel heti barkács magazinunkra ?!: 

Személyes vevői kapcsolatok

Ötből négy fogyasztó úgy érzi, a márkák nem hajlandók személyesen megszólítani őket. Hogyan birkóznak meg a marketingvezetők az ehhez hasonló kihívásokkal?

A marketing egyre inkább a vevői elkötelezettség megerősítését jelenti, miközben a stratégia az igények megismerésétől a vásárlásig terjedő folyamat egészének kézbentartására irányul. Legalábbis így vélekedik a Fortune legnagyobb cégeinek marketingvezetőit tömörítő CMO Club az IBM-mel közösen végzett, Marketing is a buyer journey not a destination című kutatás szerint.

De hogyan tudhatnak meg többet a marketingvezetők az egyéni vásárlói viselkedésről és preferenciákról? És hogyan tudják új ismereteiket a vevői elköteleződés és a hatékony ügyfélszolgálat javára fordítani?...    forrás: IMB Magyarország - LinkedIn

 

Barkács hírleveleinkben "nemcsak ötletekkel és új gépeinkre való megvásárlásra ösztönözzük" olvasóinkat, hanem felméréseket is végzünk, illetve minden levél valamilyen segítő információval is szolgál. Alap beállítás például, hogy az Önhöz legközelebb eső SzerszámVilág Partnerünk címe ott szerepel a levél alján. E kereskedőnk pedig barkács szaktanácsokkal és javaslatokkal tud segíteni mind a szerszám/gép választásban, mind pedig az elvégzendő munkát illetően!

Az EXTOL Magyarország pedig mindig nyitott az észrevételek és javaslatok megválaszolására (legyen az pozitív vagy negatív). Nem hiszi? Tesztelje!!