Ez az oldal sütiket használ

Elfogadom Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy weboldalunk a legjobb felhasználói élmény érdekében sütiket használ

Általános garanciális feltételek

A kiterjesztett garancia tartalma és időtartama

Extol Craft márkajelzésű kéziszerszám termékek esetén 3 év szavatossági kötelezettséget vállalunk a fogyasztói szerződés keretében vásárolt termékekre abban az esetben, ha a katalógusban vagy a webáruházban a termék fotója mellett megtalálható az erre utaló jelzés.

Extol Premium márkajelzésű kéziszerszám termékek esetén 5 évi szavatossági kötelezettséget vállalunk a fogyasztói szerződés keretében vásárolt termékekre abban az esetben, ha a katalógusban vagy a webáruházban a termék fotója mellett megtalálható az erre utaló jelzés.

Extol Premium márkajelzésű gépekre az 1 év garancián túl +1 év jótállási idő hosszabbítást vállalunk a fogyasztói szerződés keretében vásárolt termékekre.

Extol Industrial márkajelzésű gépekre az 1 év garancián túl +2 év jótállási idő hosszabbítást vállalunk a fogyasztói szerződés keretében vásárolt termékekre.

Fortum márkajelzésű gépekre az 1 év garancián túl +2 év jótállási idő hosszabbítást vállalunk a fogyasztói szerződés keretében vásárolt termékekre.

Heron áramfejlesztőkre és szivattyúkra az 1 év garancián túl + 2 év jótállási idő hosszabbítást vállalunk a fogyasztói szerződés keretében vásárolt termékekre. Ennél a márkánál a kiterjesztett jótállás további feltétele, hogy a készülék rendszeresen és szakszerűen legyen karbantartva. Ennek ellenőrzése és elbírálása a területileg illetékes Heron szerviz feladata.

A 3 vagy 5 év szavatosság, továbbá a jótállási idő hosszabbításhoz a terméket regisztrálni szükséges itt: <<regisztráció>> a vásárlástól számított 60 napon belül. Kivételt képeznek ez alól azok a termékek, amelyekre a Madal Bal Kft. által közzétett tájékoztató anyagban, egyedi vásárlási feltételekben, vagy általános szerződési feltételekben eltérő jótállási idő vonatkozik, vagy amelyre nem vállal a Madal Bal Kft. jótállási kötelezettséget. A garancia idejét a vásárlás napjától számítjuk. A garancia kizárólag a termékek rendeltetésszerű használatára vonatkozik abban az esetben, ha a használati útmutatóban leírtakat betartották.

Hogyan jár el a Madal Bal Kft. garanciális meghibásodás esetén?

Üzletben történt vásárlás esetén a garancia a vásárlás helyén, vagy az importőr telephelyén érvényesíthető (Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2. Tel: +36-1-2971620), a számlával vagy blokkal és kiterjesztett garancia esetén a vevőnél kinyomtatott regisztrációt igazoló e-maillel.

Gépek esetében, ha a Madal Bal Kft. a termékhez külön jótállási jegyet mellékelt, a garancia érvényesítéséhez szükséges az érvényes jótállási jegy bemutatása is. Érvényes a jótállási jegy, ha a számla dátumával megegyező dátummal helyesen van kitöltve és lebélyegezve a forgalmazó által. Gépek esetén továbbá szükséges mellékelni a kitöltött és aláírt ”Jegyzőkönyv fogyasztói kifogásról” nyomtatványt is. Ezt itt tudja letölteni. <<nyomtatvány>>

Heron áramfejlesztők és szivattyúk esetében a központi márkaszervizen (Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2. Telefon: +36-1-2971277) kívül az Önhöz legközelebb eső Heron márkaszervizhez is fordulhat.

Webáruházban történő vásárlás esetén a terméket az importőrhöz kell eljuttatni (a vevő költségén) a számla másolatával és kiterjesztett garancia esetén a kinyomtatott regisztrációt igazoló e-maillel.

Gépek esetében, ha a Madal Bal Kft. a termékhez külön jótállási jegyet mellékelt, a garancia érvényesítéséhez szükséges az érvényes jótállási jegy bemutatása is. Érvényes a jótállási jegy, ha a számla dátumával megegyező dátummal helyesen van kitöltve és lebélyegezve a forgalmazó által. Gépek esetén továbbá szükséges mellékelni a kitöltött és aláírt ”Jegyzőkönyv fogyasztói kifogásról” nyomtatványt is. Ezt itt tudja letölteni. <<nyomtatvány>>

Heron áramfejlesztők és szivattyúk esetében a központi márkaszervizen (Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2. Telefon: +36-1-2971277) kívül az Önhöz legközelebb eső Heron márkaszervizhez is fordulhat.

A Madal Bal Kft. a beérkezést követően megvizsgálja a terméket és eldönti, hogy a garancia érvényes-e az adott esetben. Jogos reklamáció esetén a fogyasztó javítást, cserét, árleszállítást kérhet, vagy elállhat a vásárlástól. A szaküzlet saját felelősségére dönthet úgy, hogy vizsgálat nélkül, azonnal kicseréli a terméket. A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti.

A Madal Bal Kft. megjavítja a hibás terméket, vagy egy ugyanolyan, illetve egy annak megfelelő termékre cseréli értékegyeztetéssel, vagy visszatéríti a termék árát az eladó szerv felé. Ebben az esetben a Vásárló az eladás helyén kapja vissza a vételárat.

Jogosnak ítélt esetben a Madal Bal Kft. vállalja a javítás, az alkatrészek, a munka, valamint a javítás kapcsán jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos, illetve a Magyarországon felmerülő szállítás költségét, feltéve, hogy a javítás, illetve a termékhez történő hozzáférés extra költségvonzat nélkül lehetséges, továbbá a javítás nem jelent aránytalan többletköltséget a kicseréléshez képest. Amennyiben a javítását nem a Madal Bal Kft. által feljogosított szerelő végezi el, vagy a készüléket nem a termékhez mellékelt használati útmutatóban leírtak szerint használják vagy tartják karban, a garanciális igény elutasításra kerül.  A kicserélt alkatrészek a Madal Bal Kft. tulajdonát képezik. Amennyiben az árucikket a Madal Bal Kft. már nem árusítja, gondoskodik annak – a választékban rendelkezésre álló, megfelelő értékű és funkcióban hasonló termékkel való – pótlásáról. A Madal Bal Kft. minden esetben maga határozza meg, hogy mi számít megfelelő pótlásnak.

Szerszámkészletek esetében a teljes készlet leadása szükséges a vizsgálat elvégzéséhez, mert a készlet 1-1 darabjából általában nem azonosítható be az igény jogossága. Akkumulátoros készülékek esetében szintén szükséges a teljes készlet leadása (akkumulátorok, készülék és töltő).

A kiterjesztett garancia érvényesítésének feltételei

Mivel a garancia a termék vásárlásának napjától érvényes, ezért ennek igazolásához szükség van az eredeti számla, vagy blokk másolatára, és a regisztrációt igazoló e-mail kinyomtatott példányára (<<regisztráció>>). Olyan esetekben, amelyekben a Madal Bal Kft. a termékhez külön jótállási jegyet mellékelt, a garancia érvényesítéséhez szükséges a jótállási jegy bemutatása. A garanciális igény csak akkor érvényesíthető, ha a vásárló minden esetben követi az adott termékre vonatkozó használati útmutatóban leírtakat. A használati útmutatót a termékek csomagolásán tüntetjük fel, vagy ahhoz mellékeljük.

Heron áramfejlesztők és szivattyúk esetében a kiterjesztett garancia érvényesítéséhez a fentieken túl szükséges, hogy a területileg illetékes Heron szerviz, a vásárlást követő 12. és 24. hónapban ellenőrizze a készülék állapotát. Ha az előírt karbantartások rendszeresen és szakszerűen el voltak végezve, leigazolja a második ill. a harmadik év garanciát.

Kivételek

A garancia nem vonatkozik olyan termékekre, amelyeket helytelenül tároltak, illetve szereltek össze, nem megfelelően vagy nem rendeltetésszerűen használtak, módosítottak, vagy helytelenül, nem megfelelő módszerrel vagy tisztítószerrel tisztítottak. A garancia nem vonatkozik a normál használatból adódó kopásra, elhasználódásra, vágásra vagy karcolásra, ütés vagy baleset által keletkezett hibákra, törésekre. A garancia nem vonatkozik közvetett vagy járulékos sérülésekre. A garancia nem vonatkozik továbbá az elemekre, valamint gépek kopó tartozékaira (pl. fúrók, csiszoló- és vágókorongok, bithegyek, stb.)

A garancia csak a vásárlás napján érvényes “Madal Bal Szerszám Katalógusban” szereplő cikkszámú termékre vonatkozik. Hibás vagy nem létező cikkszám megadása esetén nem érvényesíthető a garancia.

Mit kell tennie, ha segítségre van szüksége?

Keresse fel a szakkereskedőt, akitől a terméket vette. Minden esetben őrizze meg a blokkot vagy számlát, gépek esetében a jótállási jegyet is. A garancia érvényesítéséhez a vásárlást igazolni kell a blokk vagy számla másolatával, a jótállási jeggyel és kiterjesztett garancia esetén a regisztrációt igazoló e-mail kinyomtatott példányával (<<regisztráció>>).

További kérdéseket a Madal Bal Kft. 1173 Budapest, Régivám köz 2. alatti telephelyén tud személyesen feltenni, vagy a +36-1-2971620 telefonszámon vagy e-mailben a szerviz@madalbal.hu címen.